Garantie

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor veel producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De standaard fabrieksgarantietermijn bedraagt 2 jaar na leverdatum.

Wij bieden geen verlenging van de garantietermijn aan. Er zijn meerdere bedrijven die deze service wel aanbieden: verstandig of gebakken lucht? Lees meer hier!

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd: help?

Getsie! Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan via mail contact met ons op (kijk hier even). Stuur dus een mail, graag met je bon of ticketnr erin vermeld (ivm product- en je NAW-gegevens) dan adviseren wij je zsm wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Maak ajb alvast foto’s, ook van de verpakking en de labels erop: die hebben we altijd nodig en maakt het makkelijk in de afhandeling. En, schrik niet: het komt altijd (weer…) goed!


Klachten, niet tevreden?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Je krijgt altijd van ons ZSM doch binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).