Bezorgen

De bezorging van bestellingen vanaf 20 Euro via onze webshop is gratis in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden) én België. Transport naar andere landen is helaas (nog) niet mogelijk. Op dit moment leveren wij bijna alle artikelen dus ook in België maar om logistieke redenen kan het zijn dat een bestelling in België helaas niet (of alleen zonder meubelmontage) geleverd kan worden: we zorgen dan uiteraard voor een passende oplossing.

Alle banken waarbij je kiest voor met óf zonder meubelmontageservice worden altijd met een bezorgafspraak geleverd: wij willen natuurlijk niet voor een dichte deur staan.

Leveringen

Afhankelijk van je bestelling wordt deze door een pakketdienst/vervoerder óf per post afgeleverd. Indien de bestelling als postpakket verstuurd kan worden, gebruiken wij PostNL voor deze leveringen.

Wanneer jouw postpakket het magazijn verlaat en aan PostNL is aangeboden, sturen we je een e-mail met daarin een track & trace code zodat je de zending kan volgen. Bij bezorging en als je niet thuis bent, geeft PostNL het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt.

Tip: installeer de PostNL app op je foon en je krijgt automatisch meldingen over alle PostNL bezorgingen. Zo hoef je ook niet meer op alle mails te letten: die gooi je gewoon weg, vaak toch spam.

Voor alle overige bestellingen maken wij gebruik van meerdere vervoerders: Dutchned, Wesseling Logistics (voor Jesper Home meubels) en TransMission (voor standaard levering Richmond Interior meubels). In België (en voor sommige zendingen van Zuiver/Dutchbone) werken we ook samen met PostNL Extra@Home. En uiteraard rijden ook onze eigen bezorgers in het rond!

De pakketdiensten nemen altijd (vooraf!) contact met je op om de gewenste afleverdatum en -tijdstip af te stemmen. En wil je bijvoorbeeld een bank op een speciale (wens-)datum geleverd hebben: dat kan! Vermeld de gewenste leverdatum bij de bestelnotities tijdens het afrekenen. 

De bestelde artikelen worden in de verpakking, ongemonteerd tot aan de eerste deur op de begane grond geleverd tenzij anders afgesproken: geef dat aan bij je bestelling! Montage en levering op een andere etage/verdieping dan de begane grond, kan wel maar is standaard niet altijd mogelijk. Als je helaas en wellicht onverhoopt niet thuis bent op het moment van de bezorgafspraak, wordt een nieuwe bezorgafspraak gemaakt: de kosten van de nieuwe bezorgafspraak zijn dan wel voor eigen rekening.

Al onze meubels zijn heel gemakkelijk zelf te monteren (indien nodig). Hiervoor is geen speciaal gereedschap vereist; hoogstens een schroevendraaier of inbussleutel (meestal meegeleverd). Zelf te monteren kasten worden veelal geleverd als flat-pack zodat deze makkelijk zijn in te huizen.

Wij bieden op dit moment (nog) geen montageservice aan behalve voor banken: lees meubelmontageservice.