Levertijd: uit voorraad leverbaar. Heb ik dan het artikel morgen in huis?

Dat zou geweldig zijn, toch? Maar dat gaat ons helaas veelal niet lukken. We hebben wel eens een klant die om de hoek van onze winkels woont: die brengen we het bestelde kussen of potje krijtverf snel even langs. Maar voor bijna alle meubelstukken geldt bij “uit voorraad leverbaar” dat het product in één van de magazijnen op voorraad is. Dan moet het wel nog geleverd gaan worden: het bezorg- en afleverproces is de bottleneck waar we keihard aan werken maar wat niet zomaar “same/next-day” is. Workin hard on it! Meer lees je hier. Ohja: (zelf) afhalen vanuit het magazijn is helaas niet mogelijk.

Betekent “levertijd ca. 5 weken” dat het bezorgen 5 weken duurt?

Nee, gekkie, natuurlijk niet! Het betekent dat we over ca. 5 weken het product weer in het magazijn op voorraad hebben waarna wij als de wiedeweerga aan het werk gaan om het zo snel mogelijk bij jou af te leveren.

Versturen jullie bestellingen internationaal?

Nog niet, helaas! Wij verzenden uitsluitend nationaal én België: heeft te maken met BTW, invoerrechten, etc. Op dit moment leveren wij wel bijna alle artikelen (ook) in België. Om logistieke redenen, kan het zijn dat een bestelling in België toch niet geleverd kan worden: wij laten dat ZSM weten en zorgen uiteraard voor een passende oplossing.

Stoelen per stuk bestellen: hoe dan?

Ja hoor: bij ons kan je stoelen per stuk bestellen! Want hip komt niet alleen in sets van 2, of 4 jouw kant op. Nee, wij verzenden stoelen ook per stuk. Het versturen doen wij, omdat stoelen veelal standaard in een doos per 2 of 4 verpakt zitten, vanuit ons eigen magazijn. We moeten de stoelen nml even uit-/inpakken en hebben daar extra tijd voor nodig. Dus de levertijd kan iets langer zijn dan normaal: magazijnmannen zijn vaak erg druk…

Ik heb geen bevestiging/email of digitale kassabon ontvangen?

Oeps! Als je niet binnen enkele minuten na je bestelling een email hebt ontvangen dan kan je provider onze automatische email mogelijk als spam gezien hebben en heeft deze verwijderd of verplaatst naar je spambox: check daar even. Of je hebt misschien bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw emailadres. Mail, app of bel ons dan even.

Kan ik mijn bestelling naar twee adressen verzenden?

Helaas; dat kan natuurlijk wel maar helaas niet standaard via onze website. Wij adviseren je om twee (of meerdere) aparte bestellingen te doen voor aparte afleveradressen. Of even langs te gaan in onze winkels dan regelen we het voor je.

Wat zijn de betalingsmethodes?

Op de What is Hip webshop bieden wij een aantal betalingsopties aan. Naast het handmatig overmaken (app, bel of mail ons eerst even!) kan je per IDEAL betalen alsmede met Creditcard, Klarna in 3 delen / Achteraf betalen, PayPal en Bancontact. In de winkels uitsluitend via PIN of Creditcard (of via bank overmaken): no cash in de shops.

Is het veilig om bij What is Hip te bestellen?

Jazeker! Betalingen via onze website aan What is Hip worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van hele grote andere webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Mocht je nog vragen hebben over Mollie, kijk dan op www.mollie.nl

Kan ik ook handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?

Natuurlijk is het ook mogelijk om een handmatige bankoverschrijving te doen. Informeer in onze winkels, stuur even een mail of bel ons voor verder instructies en uitleg over deze bestelmogelijkheid.

BTW ja of BTW nee?

Alle prijzen genoemd op onze website zijn inclusief BTW. Afhankelijk van het product, is dat 9 of 21%.

Klachten, niet tevreden?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, neem dan contact met ons op via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).