FAQ

Ik heb geen bevestiging/email of digitale kassabon ontvangen?

Als je niet binnen enkele minuten na je bestelling een email hebt ontvangen dan kan je provider onze automatische email mogelijk als spam gezien hebben en heeft deze verwijderd of verplaatst naar je spambox: check daar even. Of je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw emailadres. Mail of bel ons dan even.

Kan ik mijn bestelling naar twee adressen verzenden?

Helaas; dat kan natuurlijk wel maar niet standaard via onze website. Wij adviseren je om twee (of meerdere) aparte bestellingen te doen voor aparte afleveradressen. Of even langs te gaan in onze winkels dan regelen we het voor je.

Versturen jullie bestellingen internationaal?

Nee, wij verzenden uitsluitend nationaal: heeft te maken met BTW, invoerrechten, gedoe etc.

Is het veilig om met iDEAL aan What is Hip te betalen?

Jazeker! Betalingen via onze website aan What is Hip worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van hele grote andere webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door What is Hip verwerkt worden. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.nl

Wat zijn de betalingsmethodes?

Op de What is Hip webshop bieden wij een aantal betalingsopties aan. Naast het handmatig overmaken (app, bel of mail ons eerst even!) kan je per IDEAL betalen alsmede met Creditcard. In de winkels uitsluitend via PIN of Creditcard (of via bank overmaken).

Kan ik ook handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?

Natuurlijk is het ook mogelijk om een handmatige bankoverschrijving te doen. Informeer in onze winkels, stuur even een mail of bel ons voor verder instructies en uitleg over deze bestelmogelijkheid.

BTW ja of BTW nee?

Alle prijzen genoemd op onze website en/of webwinkel, zijn inclusief BTW. Afhankelijk van het product, is dat 9 of 21%.

Klachten, niet tevreden?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, neem dan contact met ons op via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hallo, kunnen we je helpen?
Powered by